عشقانه ها

عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

 معنا، فرهنگ و زندگی اجتماعی

نویسنده:استیوئرت‌هال/ ترجمه: احمد گل‌محمدی/ چاپ اول:1391/ شمارگان:1000نسخه/ ناشر: نشر نی/ همه ما کم و بیش از وجود و اهمیت«معنا» و«فرهنگ» در زندگی اجتماعی آگاهیم و درباره آنها بسیار سخن می‌‌گوییم. ولی معمولا تصور روشنی از ماهیت یا چیستی آنها نداریم، نمی‌توانیم آنها را به دقت تعریف کنیم و به‌خوبی نمی‌دانیم چرا چنین اهمیت فراوانی در زندگی ما دارند. 
در این کتاب یکی از برجسته‌ترین اندیشمندان و نظریه پردازان معاصر فرهنگ می‌کوشد به پرسش از چیستی و اهمیت معنا و فرهنگ پاسخ‌های معتبر و روشن بدهد. در این اثر هال کوشیده است به دقیق‌ترین و ساده‌ترین شکل ممکن به این پرسش‌های محوری پاسخ دهد که فرهنگ چیست؟ چگونه تولید می‌شود و چه نسبتی با زندگی اجتماعی- سیاسی دارد؟ در رابطه با چیستی فرهنگ، هال آن را چیزی جز معناهای مشترک یا مجموعه مفاهیم، تصاویرو تصورات مشترک، نمی‌داند.
این دارایی‌ مشترک بنیاد زندگی اجتماعی است، زیرا برقراری ارتباط فقط به واسطه معناهای مشترک یا شیوه‌های نسبتا همسان فکر و احساس درباره جهان امکان‌پذیر است. پس از بیان چیستی فرهنگ و تعریف آن در حکم معناهای مشترک هال به تشریح دیدگاه خود درباره چگونگی تولید و انتشار فرهنگ می‌پردازد ولی از آنجا که فرهنگ چیزی جز معناهای مشترک یا نظام معنایی مشترک نیست هال می‌کوشد، به زبان ساده و با مثال‌های روشنگر بگوید که معنا چگونه تولید و منتشر می‌شود. 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 29 بهمن 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 884
بازدید دیروز : 949
بازدید هفته : 1949
بازدید ماه : 1833
بازدید کل : 282311
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس